Dawnie | Oroniel15 | Metal

Bílá nemusí být zdrojem světla.

Vandr - Cimburk

21. května 2012 v 20:21 | Asdachiel |  Středověk a fantasy
V pátek odpoledne jsem se svojí usárnou, na kterou jsem sakra pyšnej (jednak, že ji vůbec mám a jednak, že ji umím zabalit), vyrazil směr Koryčany, zastávka Autoservis. Vystoupil jsem a vydal se kolem koupaliště, campingu a přehrady na Cimburk, kam jsem vystoupal po lesní pěšině. Hned u pokladny jsem byl uvítán místním dobrovolníkem ze sdružení Polypeje (zdravím Ramba) :-D), jehož členové hrad opravují. Rázem ke mně přispěchal druhý, prohlídl si mé ruce a se slovy "Takovou veliksot rukavic máme. Dobrovolníka poznám na první pohled." se začal smát (zdravím Rašila :-D). Po představení se jsem byl ubytován na hradní baště a následovala práce.

V sobotu ráno byla zažehnuta kovárna a spolu s dalším mladistvím dobrovolníkem jsme několik hodin krotili oheň a železo. V poledne jsem vyrazil z Cimburku do Koryčan, kde jsem se setkal s bratrancem a zavedl jsem ho na hrad. Tam jsem si vzal svoji usárnu a vyrazili jsme na průzkum okolní krajiny. Místo k sobotnímu přenocování jsme si vybrali kousek od studánky U Mísy a vrátili se zpět na hrad, kde jsme se připojili k ostatním, kteří již pylně pracovali. Večer se opět rozjela kovárna a tentokrát jsme tam byli kováři tři. Spolu s kovárnou jsme zažehli i ohniště, opekli buřty, popovídali si a odebrali se do lesa ke spánku, přičemž na dobrou noc nám tam chrochtalo, dupalo a rylo divoké prase.

Ráno jsme si podělili snídani, napili se ze studánky a vyrazili opět na hrad, kde jsme se už jen tak poflakovali. Dopoledne jsme na ohni opekli špízy, nacpali si břicha, a když se s námi posádka hradu rozloučila s humorem, a Rambo se slovy "Jestli se tu znovu neukážete, tak si vás najdu!" jsme vyrazili na zastávku do Koryčan a autobusem zpět domů.

Buď první, kdo ohodnotí tento článek.